Известие

Collapse
No announcement yet.

губи ток

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • губи ток

    колеги здравейте.карам 156 2.4 жтд .напоследак като преседи повече от 2 дена без да иа карам не може да запали.смених акумулатора и след 2 дена го направи саштото.ако иа карам всеки ден си пали.знаете ли откаде може да губи ток

  • #2
    Първоначално публикувано от fari Покажи съобщение
    колеги здравейте.карам 156 2.4 жтд .напоследак като преседи повече от 2 дена без да иа карам не може да запали.смених акумулатора и след 2 дена го направи саштото.ако иа карам всеки ден си пали.знаете ли откаде може да губи ток
    С какъв акумулатор си първо и второ провери си за утечка - разкачаш плючовата клема и мериш между нея и плюса на акумулатора. Ако измериш повече от 50mA отиваш на жичкаджия.
    Last edited by hayho; d.m.y г., 23:07.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ако си си слагал нов плеър е възможно да е вързан калпаво и от него да пада акумулатора. Ако не, то може да е някоя лампа. Я в багажника, я в жабката.
      Темата сме я дъвкали, но да го кажа пак.
      Взимаш един мултицет и го слагаш на 10А!
      Разхлабваш плюсовата клема!
      Опираш едната палка на клемата, а другата на полюса и чак тогава разкачаш клемата от плюса. Идеята е да не се прекъсне захранването, защото заключването на вратите лови прекъсването и тока се вдига рязко.
      После , ако някой има кой да държи така, започваш да вадиш един по един бушоните. Така ще локализираш утечката.
      Успех!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Ако си си слагал нов плеър е възможно да е вързан калпаво и от него да пада акумулатора. Ако не, то може да е някоя лампа. Я в багажника, я в жабката.
        Темата сме я дъвкали, но да го кажа пак.
        Взимаш един мултицет и го слагаш на 10А!
        Разхлабваш плюсовата клема!
        Опираш едната палка на клемата, а другата на полюса и чак тогава разкачаш клемата от плюса. Идеята е да не се прекъсне захранването, защото заключването на вратите лови прекъсването и тока се вдига рязко.
        После , ако някой има кой да държи така, започваш да вадиш един по един бушоните. Така ще локализираш утечката.
        Успех!
        Абе модулът изключва всички не нужни захранвания след около 15 мин., ама нейсе. До тогава няма да имаш тези до 50 мА.

        Comment


        • #5
          Та за въпроса за плеъра...
          Имах проблем с акумулатора. На разкачена клема ми даваше доста голяма утечка - по спомен може би > 50 ma. Като изключих плеъра падна драстично. Почти го бях нарочил за повреден преди на направя следната проверка. Касетофона / сони на 2 г. / ми седи без панела. Когато отпадне захранването той влиза в некъф режим на първоначални настройки, който обаче не се вижда понеже е изваден панела. Като сложих панела и консумацията падна до нормални нива...
          Та пробвай и при теб да няма нешо подобно.
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
            Та за въпроса за плеъра...
            Имах проблем с акумулатора. На разкачена клема ми даваше доста голяма утечка - по спомен може би > 50 ma. Като изключих плеъра падна драстично. Почти го бях нарочил за повреден преди на направя следната проверка. Касетофона / сони на 2 г. / ми седи без панела. Когато отпадне захранването той влиза в некъф режим на първоначални настройки, който обаче не се вижда понеже е изваден панела. Като сложих панела и консумацията падна до нормални нива...
            Та пробвай и при теб да няма нешо подобно.
            На сони трябва да свалиш панела. Иначе имаш над 150мА по спомен

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Onemadcap Покажи съобщение
              На сони трябва да свалиш панела. Иначе имаш над 150мА по спомен
              Таз консумация ми я правеше на свален панел - рядко го ползвам.
              Alfa Romeo 1.8 TS `98
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                Таз консумация ми я правеше на свален панел - рядко го ползвам.
                При мен беше обратното

                Comment


                • #9
                  момчета благодариа за съветите на всички

                  Comment


                  • #10
                    А ти нещо откри ли ?
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      оказа се че е от касетофона миналата седмица го изкормих и сега акумулатора не пада.касетофона е чисто нов вързан е с евробукса какав моше да е проблема

                      Comment


                      • #12
                        Прекарай го да работи през контактния ключ и ще ти се реши проблема.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от fari Покажи съобщение
                          оказа се че е от касетофона миналата седмица го изкормих и сега акумулатора не пада.касетофона е чисто нов вързан е с евробукса какав моше да е проблема
                          Рекламация.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            На тия плеъри има два захранващи кабела. Жълт и червен.
                            Жълтият е по-дебел и по него идва директен силов плюс.
                            По червеният идва плюс от контактният ключ и включва с него електронен ключ в плеъра.
                            Понякога двата кабела се бъркат или свързват заедно и плеъра консумира около 250-300 мА.
                            За това виж пак схемата на самия плеър и замери на евробуксата какво къде идва! Може да са разменени кабелите или просто двата да са вързани заедно.
                            Успех!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Каква е щайгата? На мен ми го правеше същото само че вмест за два дни за 5 - Alpine. И не е до конкретния екземпляр, а до модела - така са си направени. Вързах го да работи само през контакт и проблема се реши.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X